.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن اتمام احداث‌ خانه‌هاي بهداشت در مازندران
جشن اتمام احداث‌ خانه‌هاي بهداشت در مازندران

در اولين روز از هفته دولت بهره‌برداري از جايگاه سوخت‌گيري هواپيمايي فرودگاه نوشهر با حضور معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران افتتاح شد.

به گزارش شمال‌نيوز از شهرستان نوشهر، اين جايگاه سوخت‌گيري كه چهل‌و چهارمين پروژه جايگاه سوختي در سطح كشور است با اعتباري بالغ بر 8 ميليارد و پانصد ميليون ريال از محل اعتبارات سفر هيات دولت در سفر اول به مازندران آغاز شده است.

معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار شمال‌نيوز گفت: اين پروژه در راستاي خدمات بهينه به مردم غرب مازندران و تقويت بخش گردشگري و توريسم و توسعه و تجهيز فرودگاه‌هاي نوشهر انجام شده است.

همچنين با حضور هادي ابراهيمي، معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران در روستاي محروم كوركورسر از توابع محروم شهرستان نوشهر، بهره‌برداري از خانه بهداشت اين روستا آغاز شد.

ابراهيمي در جمع مردم اين روستا از نزديك در جريان مشكلات مردم اين روستا قرار گرفت.

وي شان دولت دهم را خدمتگزاري به مردم مناطق محروم اعلام كرد و گفت: جشن اتمام راه‌اندازي خانه‌هاي بهداشت در مناطق محروم مازندران در سال 90 برگزار خواهد شد.

ابراهيمي گفت: يكي از الويت‌ اساسي در حوزه معاونت سياسي-امنيتي، موضوع درمان است كه با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده با دانشگاه علوم پزشكي مازندران، پروژه‌هاي خوبي را در سفر سوم هيات دولت طراحي كرديم.

در ادامه برنامه معاون استاندار مازندران سالن ورزشي علي‌آباد عسكرخان نوشهر را افتتاح كرد .

اين سالن ورزشي با اعتباري بالغ بر 130 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

ابراهيمي هدف از اجراي اين پروژه را توسعه و دسترسي آسان به اماكن و فضاهاي ورزشي و ترقيب و تشويق به امر ورزش اعلام كردند.

وي همچنين در غرب استان به خدمات دولت احمدي‌نژاد در اين منطقه اشاره كرد و گفت: دولت در اين منطقه برنامه‌ريزي ويژه‌اي دارد و بسياري از عناصر دولت از اين منطقه هستند.

ابراهيمي مجددا از رحيم‌مشايي و دكتر حسيني، رئيس دفتر رئيس جمهور و وزير اقتصاد به خاطر توجه به استان تقدير كرد. در عين حال وي در زادگاه عبدالرضا شيخ‌الاسلامي وزير كار نسبت به عدم حل مشكلات كارگري در استان و حضور كمرنگ در مازندران انتقاد كرد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.